Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: kawan baru :)

Ahad, 4 Disember 2011

kawan baru :)

Now aku dapat kawan baru :) ,nama dia NURUL AIN  .. dia sama umur dengan aku ,stay dekat melaka . .macam mana kita orang kenal ? senang ja dalam facebook .. perkenalan kitew orang simple ja, dia hantar im dekat aku ,aku un balas lah disebabkan nama dia sama dengan kawan aku,aku pun chat lah dengan dia,bila aku tengok profile dia baru aku perasan dia bukan kawan sekelas aku,bhahaha,mlu gler :* . .tapi cara kita orang borak2 macam dah lama kenal ja.. but now kita orang dah mula rapat,aku suka dia jadi kawan baik aku,dia selalu story pasal someone or problem dia dekat aku,seriously boleh dikata kan kita orang nie macam dah lama kawan coz dia macam tak kesah nak story pasal life dia dekat aku,so kawan,kita kawan sampai bila2 oke : ) #akusayangkaukawan ,sorry pasal status 2 aku memang lupa lah kawan,but aku dah tebus balik,bukti nya aku update blog psl kau :*  

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN