Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: Permudahkan Hubungan Kami

Sabtu, 10 Disember 2011

Permudahkan Hubungan Kami

Ya Allah permudahkanlah hubungan kami ini,begitu banyak dugaan yang telah engkau berikan pada hubungan kami , aku redha ya allah dengan ujian yang telah engkau berikan ,semoga hubungan ku ini KEKAL SEHINGGA AKHIR NYAWAKU .Amin . .Awak saya tak salah kan awak atas apa yang berlaku hari itu , saya tahu susah untuk awak melupakan ex awak yang dulu , saya redha awak . .saya bukan yang terbaik untuk awak , tapi saya akan mempertahankan hubungan yang telah kita bina selama ini , saya sayang awak sangat-sangat ,setiap saat setiap minit saya teringatkan awak sorang , jangan tinggal kan saya taw awak ,saya tak sanggup kehilangan awak :'( ,awak lah nyawa saya,awak lah nafas saya ,awak lah segala nya bagi saya  ,cinta saya ikhlas untuk awak ,tak kan ada yang dapat gantikan awak ,saya nak awak sorang ja . .mudah-mudahan cinta kita direstui oleh allah dan semua orang,amin . .saya berharap awak terima saya seadanya . .Awak2,awak nak tawu tak,saya dah 3 hari tak makan termasuk lah hari nie ,saya tunggu awak maaf kan saya,saya tunggu awak text saya,saya rindu awak,ego saya membuatkan saya lakukan semua nie ,saya tak kesah lagi pasal kesihatan saya,asal kan awak maafkan saya ,and hubungan kita baik2 ja macam dulu  . .Awak saya harapkan awak sudi text saya,saya menunggu awak !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN