Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: TERKILAN :(

Selasa, 6 Disember 2011

TERKILAN :(

 Hye semua ! ,hari ini nak update entry baru lagi . .TERKILAN ? why? mesti tertanye2 kan . .aku terkilan coz buat dia macam 2,kesian dia last2 minit ayah aku tak kasi pergi seremban dengan dia,really2 sad right now ! seriously aku rasa bersalah sangat dekat dia , dan aku dah hampa kan perasaan dia :'( #sorrybie . .semua nya musnah ! dah berkobar2 nak dengar bie nyanyi but semua nya angan2 jew . .now sambil update entry aku menangis lagi tah untuk ke berapa kali nya :'( ,aku tak dapat nak menahan lagi . .bila lah aku boleh nak hangout dengan kau kan bie ,banyak sangat halangan nya . .aku tak boleh tahan lagi time adik kau text then ckp 'kesian abang dia sorang je tak bawak awek' time 2 aku benci diri aku sebab AKU TAK ADA DEKAT SISI DIA TIME 2 ! SHIT !aku tahu kau sedih sangat bie . .aku sedih jugak tak dapat pergi but aku tahu kau lagi sedih sebab kau yang ada dekat sana dengan geng2 kau yang kebanyakkan semua ada pasangan kecuali kau :( ,hope bie boleh maaf kan ma. . ma memang nak sangat pergi ,lepak2 dengan bie ,nyanyi dengan bie ,but izin family tak menyebelahi ma :'( ,lagi sekali sorry bie .. dah tak ada mood nak update lagi,bila teringat pasal nie membuatkan aku sedih gila :'( ,salam ,bye. .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN