Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: BEBERAPA PERKARA YANG KORANG TAK TAHU PASAL AKU :)

Sabtu, 14 Julai 2012

BEBERAPA PERKARA YANG KORANG TAK TAHU PASAL AKU :)

Mesti macam-macam yang korang akan kata bila tahu kelemahan aku,muehe. .
Okey aku akan cakap step by step :

1.Aku tak boleh angkat benda yang berat-berat
#sebab aku cepat sakit pinggang
2.Aku tak boleh diri lama-lama
#dari pinggang sampai ke kaki aku akan kebas seketika and the end aku akan duduk berlunjur buat masa yang lama
3.Aku tak boleh makan seafood,aku just boleh makan ikan je
#kesiankan ? biasa lah orang ada alergic,lau nak tengok aku tak duduk diam bagilah aku makan makanan tu
4.Aku tak boleh nak mengemas sangat
#mula lah nak terbersin,tapi selalu juga mengemas
5.Aku gayat tinggi
#sumpah aku gayat,jangan lah paksa aku naik roller coaster ke,bersih kan kipas ke,aku tak kan buat
6.Aku tak boleh berembun
#nak berembun boleh tapi tak boleh lama-lama,kenapa? sebab besok tu mesti aku selsema,batuk or demam ,orang yang dah tahu perangai aku je tahu perangai aku
7.aku tak boleh  selalu menangis
#sebab aku akan sakit kepala,then mula lah fikir yang bukan-bukan(means nak buat something yang gila)
 Okey yang nie kelemahan aku yang paling utama and yang terakhir
8.Aku tak kan carik gaduh dengan orang lain dalam bab-bab cinta walaupun dia couple dengan bf aku
#kenapa? sebab aku tak suka nak marah-marah orang,bukan tak sayang bf aku,tapi aku tak suka mengalah and putus asa,seboleh-boleh nya aku akan pertahankan hubungan aku. .biarlah orang nak cakap apa,aku tak kesah asal kan aku still dengan bf aku. .sabar menghadapi dugaan. .



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN