Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: BIRTHDAY JATUH PADA BULAN PUASA !

Jumaat, 13 Julai 2012

BIRTHDAY JATUH PADA BULAN PUASA !

OMG ! ,tak best nya birthday jatuh time bulan puasa :( . .Nanti tak ada orang nak sambut. .(fikiran cetek betul kan)hehe .. Ye lah first time kan sambut birthday time puasa,tu yang gelabah semacam tu,Orang lain pun tak macam aku kan :p . .Alah tak payah tipu lah,korang mesti dulu macam aku jugak kan ?muehe .. Hehe,best tak rasa-rasa nya sambut birthday time bulan puasa ?mesti boring kan,tak ada orang sambut just wish je. .Nak orang sambut baru terasa dihargai ;) .Agak-agak ada tak ea orang plan untuk celebrate birthday aku tahun nie (",) .Hope ada yang bermurah hati untuk buat suprise,amin. .Jangan kejam sangat tau nanti,mesti korang nak baling tepung or buat apa-apa ja yang dianggap kejam bagi aku. .kalau ada terlintas nak buat macam tu,batalkan hasrat tu okey,korang sayang aku kn ? (tengah buat muka comel)hehe. .apa-apa pun sabar ja lah kan tunggu tarikh bersejarah tu 22/07/2012. .Siapa lah orang pertama yang wish nanti. .
*hope kau tak lupa wish dekat aku bie >_<

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN