Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: KAU LAH HERO DAN HEROIN KU :')

Isnin, 23 Julai 2012

KAU LAH HERO DAN HEROIN KU :')

Kenapa aku pilih tajuk nie  untuk entry kali nie ?sebab ada cerita disebalik tajuk di atas :) ,huhu. .First sekali aku ingin mengucapkan syukur kehadrat ilahi coz aku masih bernyawa lagi .Tuhan ja yang tahu macam mana perasaan aku masa tuu,ular tu betul-betul ada dekat dengan aku,nasib baik ada orang yang menjerit and bagi tahu aku,kalau tak,tak tahu nak cakap apa,tengs abang mus and aiza korang penyelamat aku :') .Kesian abang mus daripada nak balik tergendala seketika,hehe .Ada bakat jadi penyelamat lah :p .btw aku akan ingat jasa korang sampai bila-bila :)
#abang mus buat-buat berani ja tadi,cover macho :D (JUST KIDDING)

nie lah dia penyelamat aku



nie lagi sorang penyelamat aku (saje tak nak tunjuk muka dia sangat :p)





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN