Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: SUSAH KE NAK HARGAI AKU?? ;'(

Sabtu, 28 Julai 2012

SUSAH KE NAK HARGAI AKU?? ;'(

Salam,pernah tak korang rasa tak dihargai?untuk pengetahuan korang aku dah banyak kali rasa macam tu..sampai aku dah lali dengan semua tu..aku rasa tak susah mana pun untuk menghargai seseorang tu..it is easy right..tapi still ada lagi orang yang tak reti nak menghargai orang lain..*TERMASUK KAU FK..
apa salah aku dekat kau?maybe aku tak sempurna macam 'gf ' kau yang sekarang kot..aku sedar tentang kekurangan aku..maybe aku tak layak untuk kau..aku bahagia bila tengok kau bahagia dengan perempuan tu,walaupun hati aku terluka..Tengok kau bahagia,dah cukup buat hati aku lega..*wey jaga FK aku elok-elok..aku sayang dia sangat-sangat..jangan cuba sakit kan hati dia..walaupun kau tak hargai aku..satu ja yang kau perlu tahu,aku sayang kau dan aku tak pernah berdendam dengan kau :'(
kata-kata dari abang aku-'adik tak salah..FK tu bengong..andaikata dia nak adik balik satu hari nanti..suruh dia jumpa and minta izin dulu daripada abang kalau dia betul-betul ikhlas..'
last kata-kata daripada aku hayati lah lirik lagu dekat bawah ini..macam mana lirik lagu tu macam tulah pandangan aku dekat kau..


Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN