Qiera Story! Aku ,Dia dan Kamu: SAYANG KAU SAMPAI MATI :')

Isnin, 2 Julai 2012

SAYANG KAU SAMPAI MATI :')

aku suka lagu ni lepas kau hantar link lagu nie dekat wall aku,sebab aku marah kau sangat2
aku sayang kau sangat-sangat bie <3 ,jangan sakit kan hati aku lagi ea :')

      MIMPI INDAH
Sekian lama terpisah
Akhirnya kita berjumpa
Bagai sebuah cerita cinta
Senyuman yang kau ukirkan
Selalu bermain dimata
Hingga terbawa didalam lena
Bilaku pejam mata
Dirimu yang menjelma
Bertemu kita didalam mimpi indah
Ku sering memikirkan dirimu kasih
Tak putus doaku hulur padamu…ohh
Moga terbuka pintu hatimu untukku
Membuktikan kejujuran cintaku
Impian menjadi nyata
Seandainya kau terima
Cinta yang telah aku berikan
Akanku genggam setia
Janji yang telah dibina
Bersama kita menuju bahagia
Bridge:
Bilaku pejam mata
Dirimu yang menjelma
Bertemu kita didalam mimpi indah
Kau bersinar mengerangi kegelapan
Kau hadir menyeri kehidupanku…Ohh
Maafkanlah daku kisah cinta lalu
Takkan ku ulangi kesilapanku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda rindu
Kan ku katakan ku cinta padamu
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda rindu
Kan ku katakan
Ohh darling I love you…

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by NAJWA RIHAN